Program kursu
3 Sections
4 Lessons
10 Weeks
Expand all sections
Collapse all sections
I. Budowanie relacji w biznesie
4
1.1
1. Relacja/Komunikacja – Zrozumienie znaczenia relacji w biznesie i jak efektywnie komunikować się z klientami.
1.2
2. Zaufanie – filar dobrych relacji – Dlaczego zaufanie jest kluczowe i jak je budować.
1.3
3. 6Z – czego potrzeba do powstania zaufania – Sześć elementów niezbędnych do budowania zaufania.
1.4
4. Zasady budowania relacji – Praktyczne wskazówki i strategie.
II. Zaufanie – zagrożenia. Omówienie potencjalnych zagrożeń, które mogą wpłynąć na zaufanie w relacjach biznesowych i jak ich unikać.
0
III. Relacje w sprzedaży – słowo końcowe. Podsumowanie i kluczowe wnioski dotyczące budowania relacji w kontekście sprzedaży.
0
Podstawy budowania relacji biznesowych opartych na zaufaniu
Search
This content is protected, please
login
and enroll in the course to view this content!
Raport - AI w księgowości
Zaloguj się przy użyciu konta swojej strony
Zgubiłeś hasło?
Zapamiętaj mnie
Nie jesteś jeszcze członkiem?
Zarejestruj się teraz
Register a new account
Are you a member?
Login now
Modal title
Main Content